امام جمعه برازجان:

سپاه در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی نقشی بی‌بدیل دارد

امام جمعه برازجان گفت: سپاه پاسداران در دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی نقشی بی‌بدیل دارد.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۴۳
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر امروز در دیدار با فرمانده گروه 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری امسال به نام «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: همه باید با همه توان و ظرفیت در راستای تحقق شعار سال اهتمام ورزیم.

امام جمعه برازجان با ارائه تحلیلی از نقش برجسته جمهوری اسلامی در منطقه و بیداری امت اسلامی، سپاه پاسداران را از دستگاه‌های مؤثر در ایفای این نقش معرفی کرد.

مصلح به نقش مهم و تاثیرگذار سپاه در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به عنوان نهادی که از بطن انقلاب اسلامی متولد شده همواره توانسته است در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی نقشی بی‌بدیل ایفا کند و امروز شاهد موفقیت‌های نظام اسلامی هستیم.

امام جمعه برازجان یادآور شد: در شرایط کنونی نیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با هجمه‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دشمنان آماده دفاع از کیان نظام اسلامی است.

فرمانده گروه 26 سلمان نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز به شعار سال اشاره کرد و اظهار داشت: کارآمدی، ثبات و اقتدار نظام اسلامی در گرو همدلی و همزبانی مسئولان و مردم است.

سردار عبدالرضا وجدیان افزود: آغاز سال جدید با نام مبارک حضرت فاطمه (س) و شعار زیبا و پرمعنای «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری را باید به فال نیک گرفت.

وی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و همه باید با وحدت و اتحاد با تبعیت از ولایت فقیه برای موفقیت بیشتر نظام گام برداریم.

ارسال نظرات