جشنواره بزرگ غذا، شیرینی و کیک به مناسبت هفته زن و توسط حوزه مقاومت بسیج مطهره شهر چغادک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۳۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مطهره شهر چغادک، صبح امروز در حاشیه برگزاری جشنواره بزرگ غذا، شیرینی و کیک در شهر چغادک، گفت: این مسابقه با همکاری پایگاه مقاومت بسیج حضرت آمنه(س) شهر چغادک  برگزار شد.

طیبه احمدخواه افزود: 50 بانوی آشپز و خوش ذوق شهر چغادک در پخت انواع غذاهایی نظیر انواع آش‌های محلی و سنتی، قلیه ماهی، حلوا و نان با هم رقابت کردند.

وی به اهداف این مسابقات اشاره کرد و تصریح کرد: ترویج و معرفی غذاهای محلی و مفید برای سلامتی در جامعه و رقابت سالم در بین شرکت‌کنندگان از اهداف مهم این مسابقات است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مطهره شهر چغادک، اظهار داشت: اگر چنانچه بخواهیم فرهنگ بومی هر شهری را به خوبی به نسل‌های بعد انتقال دهیم، برگزاری این مسابقات یکی از راه‌های انتقال فرهنگ بومی است.

احمدخواه به اهداف این برنامه اشاره کرد و گفت: این مسابقه بمنظور ایجاد رقابت سالم بین شرکت‌کنندگان و ترویج فرهنگ مصرف غذاهای سنتی و سالم در جامعه برپا شد.

وی خاطر نشان کرد: از بین شرکت‌کنندگان در این جشنواره به سه غذا و شیرینی برتر جوائزی نفیس اهدا خواهد شد.جشنواره غذا به مناسبت هفته زن و توسط حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(س) در عالی‌شهر بوشهر برگزار شد.

 

ارسال نظرات