مسئول دفتر بسیج خواهران شهرستان کبودراهنگ گفت: 34 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۲۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۶

سمیه جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد کوثر و هفته زن بیان داشت: جشن میلاد بزرگ بانوی نمونه اسلام حضرت زهرا(س) در سه بخش مرکزی، شیرین‌سو و گل‌تپه با حضور زنان فاطمی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در جامعه در خصوص سیره و منش حضرت زهرا(س) تصریح کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبیین الگوهای رفتاری ایشان است چراکه امروز جامعه زنان ما بیش از پیش به این الگوها نیاز دارند.

مسئول دفتر بسیج خواهران شهرستان کبودراهنگ ابراز داشت: 34 عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن در شهرستان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: دیدار مادران و همسران شهدا با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی در امامزادگان، قرائت بیانیه بسیج جامعه زنان در نماز جمعه، ارائه خدمات بهداشتی و مشاوره‌ای، برگزاری مسابقات ورزشی، کارگاه تخصصی همسرداری و برگزاری نشست‌های فرهنگی و نشست‌هایی با موضوع تبیین شخصیت حضرت زهرا(س)، از جمله این برنامه‌ها است.

جعفری خاطرنشان کرد: نمایشگاه کتاب و آثار تجسمی خواهران، برگزاری حلقات سرگروه‌های صالحین با عنوان ترویج فرهنگ عفاف و حجاب فاطمی، کارگاه اقتصاد مقاومتی و تجلیل از بانوان موفق و کارآفرین نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول این هفته زن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات