دبیر اجرایی همایش همایش ملی سبک زندگی، نظم و امنیت گفت: 650 مقاله از دانشگاه ها و مراکز علمی و نیروی انتظامی استان ها در مهلت تعیین شده به دبیرخانه این همایش رسیده است.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۲۲
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
خدیجه حیدری افزود: این همایش هفت محور دارد و برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می شود.


وی بابیان اینکه شرکت عموم مردم در این همایش آزاد بود، یادآورشد: مقالات رسیده به دبیرخانه همایش، نشان دهنده مشارکت گسترده تمام دفتر تحقیقات کاربردی ناجای استان ها و کل مراکز علمی و دانشگاهی کشور است.

مهلت زمان ارسال چکیده مقالات علاقه مندان به همایش ملی سبک زندگی، نظم و امنیت نیروی انتظامی استان زنجان از 30 بهمن تا پنج اسفند سال گذشته بود و شرکت کنندگان باید اصل مقالات را حداکثر تا 20 اسفند 92 به دبیرخانه ارسال می کردند.

دبیر اجرایی همایش ملی سبک زندگی، نظم و امنیت به همکاری دانشگاه زنجان در برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: به دلیل بالا بودن استقبال علاقه مندان، روند انتخاب مقالات برتر تغییر یافت و داوران تصمیم به انتخاب میزگردهای برتری که در قابل پوستر در همایش ارایه خواهند شد، گرفتند.

دفتر تحقیقات کاربردی ناجای استان ها برای شرکت در این همایش اقدام به برگزاری میزگردهایی کرده اند که حاصل و نتیجه این میزگردها به دبیرخانه همایش سبک زندگی، نظم و امنیت ارسال شده است.

مراسم اختتامیه این همایش 30 اردیبهشت سال جاری با حضور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات