همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی

مراسم روز بسیج هنرمندان در زنجان برگزار می‎شود

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری مراسم روز بسیج هنرمندان همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی در سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در زنجان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۱۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹
سید جواد هاشمی اظهار داشت: به مناسبت 20 فروردین روز هنر انقلاب اسلامی برنامههای مختلفی از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار میشود.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه کوهپیمایی و پیادهروی از برنامههای استان زنجان است، افزود: این برنامه از سوی سازمان بسیج هنرمندان استان در روز پنجشنبه برگزار میشود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با اشاره به اینکه این برنامه همچون سالهای گذشته روز بیستم فروردین برگزار میشود، تصریح کرد: این برنامه از ساعت هشت صبح آغاز میشود.

هاشمی با بیان اینکه در این روز هنرمندان استان زنجان به کوهپیمایی میپردازند، تصریح کرد: حرکت از مقابل فرهنگسرای امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به اینکه کوهپیمایی اعضای سازمان بسیج هنرمندان از سد گاوازنگ زنجان آغاز می‌شود، گفت: این مراسم تا جوار شهدای گمنام ادامه دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان با بیان اینکه مراسم اصلی در جوار شهدای گمنام زنجان در تپه نور برگزار میشود، یادآور شد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام از برنامههای ویژه است.

هاشمی از برگزاری خاطره‌گویی، شعر خوانی و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت در این روز خبر داد و افزود: برگزاری برنامههای فرهنگی برای این روز پیشبینی شده است.

وی با بیان اینکه روز هنر انقلاب اسلامی یادآور عروج هنرمند فرزانه و راوی جبهههای حق علیه باطل در قالب برنامه روایت فتح است، افزود: نام سید مرتضی آوینی بر تارک این روز میدرخشد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است هنرمندان با الگو قرار دادن این شهید، مسیر درست زندگی خود را انتخاب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار