خبرهای داغ:
کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان:

روحانیت نقش ویژه‌ای در همدلی و همزبانی در جامعه دارند

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به نامگذاری سال گفت: روحانیت در همدلی و همزبانی نقش ویژه ای دارند و می توانند در جامعه این فرهنگسازی را انجام دهند.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۱۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا شریفی‌راد با اشاره به برگزاری نشست‌های ماهانه اعضای هیئات مذهبی اظهار داشت: همفکری و وحدت در اجرای برنامه های ملی و مذهبی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به نقش هیئات مذهبی در تبلیغ و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) افزود: یکی از عوامل پایدار دین مبین اسلام تبلیغ دین به سبک هیئات مذهبی است که دلداده اهل بیت از روی علاقه و ارادت گردهم جمع شده و به آموزش و احیا ارزش های دینی می پردازند که این امر بسیارمهم است.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان بیان داشت: ۲۸۲ هیئت مذهبی ثبت شده در سه شهر، هفت دهستان و ۱۱۴ روستای شهرستان تویسرکان در حال فعالیت هستند.

شریفی راد در ادامه با اشاره به نامگذاری سال اضافه کرد: روحانیت در همدلی و همزبانی نقش ویژه ای دارند و می توانند در جامعه این فرهنگسازی را انجام دهند.

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه همواره روحانیت در جامعه و در بین مردم حضور دارد، عنوان داشت: همچنین روحانیون در جامعه نقش ارزشمندی دارند.

وی با اشاره به اینکه همدلی و هم صدا بودن ما را به اهداف نظام نزدیک و نزدیک تر می‌کند، گفت: این مقوله باعث کمرنگ شدن اختلافات می شود.

شریفی راد با بیان اینکه اصلی ترین هدف دشمنان این است که دولت مردان را ضعیف و مردم ایران را ناتوان جلوه دهند، ابراز داشت: دشمنان به دنبال فاصله انداختن بین این دو عنصر اصلی در کشور هستند که باید تمام مردم و مسئولان در حفظ این زمینه بکوشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات