خبرهای داغ:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محوریت کارها باید بر اصل همزبانی پایه ریزی شود، گفت: همدلی و هم زبانی در بین تمامی سطوح جامعه راه حل مشکلات است.
کد خبر: ۸۵۰۸۹۰۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدمهدی مفتح با اشاره به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: همدلی و هم زبانی در بین تمامی سطوح جامعه راه حل مشکلات است.

وی با بیان اینکه رفتاری که مدنظر رهبری است، بر اساس همدلی و همزبانی پایه ریزی شده و به چهار حالت تعامل در شعار سال مورد توجه است، گفت: تعامل و هماهنگی دولت با مردم و بالعکس و یا تعامل مردم با مسئولان هیئت حاکمه اعم از مجریه، قوه مقننه و قوه قضاییه در افزایش اعتماد موثر است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دو حالت دیگر از تعامل و هماهنگی را باید در همزبانی اعضای مختلف در درون هئیت حاکمه و در بین خود سران قوا و اعضای آنان و نیز بین اقشار مختلف جامعه با سلیقه ها و گرایش های متفاوت سیاسی یافت.

وی با اشاره به اینکه تجربه نشان داده که اگر اختلافی در درون مسئولان باشد راندمان کاری نیز تنزل می یابد، اضافه کرد: آنچه که مقام معظم رهبری مدنظر دارند همزبانی، همدلی و هماهنگی خاصی است که نه تنها باید بین مردم و مسئولان و بالعکس برقرار باشد بلکه باید بین خود اعضای دولت با یکدیگر و بین اقشار مختلف مردم با یکدیگر نیز حاکم باشد.

مفتح عنوان داشت: تأکید رهبری بر این است که هماهنگی و تعامل بین اقشار مختلف جامعه از روی همدلی و همزبانی باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید اولویت و محوریت تمام کارها و برنامه ریزی ها بر اصل همزبانی پایه ریزی و بنا شود، گفت: باید اولویت های مجلس اولویت‌های دولت باشد و اولویت‌های دولت نیز اولویت‌های مردم باشد تا به این وسیله با همدلی و همزبانی مشکلات جامعه یکی پس از دیگری حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات