خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحيه همدان بی بیان اینکه كشوري كه پشتوانه مردمي دارد هسته‌اي نياز ندارد، گفت: دشمنان اين مرز و بوم با انرژی هسته‌ای مشکلی ندارند بلکه با نظام جمهوري اسلامي مشكل دارند نه با مسائل هسته‌ای و بودن نظام اسلامي در ايران آنها را آزار مي‌دهد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۹۸
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴
حسن برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به مسائل هسته‌اي و مذاكرات لوزان بیان داشت: چيزي كه اهميت دارد اين است كه بدانيم دشمن فقط با مسائل هسته‌اي ما مشكل ندارد بلكه دشمنان اين مرز و بوم با نظام جمهوري اسلامي مشكل دارند و بودن نظام اسلامي در ايران آنها را آزار مي‌دهد.

وی اضافه كرد: اگر از مسئله هسته‌اي نیز با موفقيت عبور كنيم آنها باز مسئله‌اي پيدا خواهند كرد كه آن را دست آويزي براي به چالش كشيدن نظام جمهوري اسلامي قرار دهند.

فرمانده سپاه ناحيه همدان ادامه داد: اين ننگ كه تمامي مشكلات را گره بزنيم به تحريم‌ها و مذاكرات هسته‌اي اشتباه بزرگي است.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در موضوع هسته‌اي گفت: اگر چه دور ميز مذاكره نشسته‌ايم ولي بايد متوجه باشيم با كساني مذاكره مي‌كنيم كه از بدو انقلاب سابقه دشمني با ما را دارند و از كوچك‌ترين فرصت براي ضربه زدن به كشورمان استفاده مي‌كنند.

برزگر تاكيد كرد: ما بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري به ديپلمات‌هاي خود اعتماد داريم و آنها نيز مقيد به اين مسئله هستند كه بايد خطوط قرمز نظام را رعايت کنند و منويات رهبري و صلاح مردم و نظام اسلامي را در نظر بگيرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات