خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید قربانی قم:

بسیجیان پیشگامان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستند

فرمانده حوزه شهید امرالله قربانی از آغاز به کار پنج کارگاه کوچک اقتصادی به همت بسیجیان این حوزه مقاومت بسیج در منطقه یک قم خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۹۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی‌ علی بابایی در گفتگو با خبرنگاران طی سخنانی با تاکید بر اینکه بسیجیان پیشگامان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف هستند ابراز کرد: رهبر انقلاب اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی می‌دانند و بارها بر عمل به ارکان اقتصاد مقاومتی تاکید کرده‌اند به همین علت مجموعه حوزه بسیج شهید قربانی برای تحقق این فرمایش رهبری از ظرفیت‌های مختلف خود استفاده می‌کند.

وی به برخی از فعالیت‌های تبلیغی پایگاه‌های حوزه شهید قربانی در راستای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در میان آحاد مردم اشاره کرد و افزود: به منظور ترویج این فرهنگ غرفه اقتصاد مقاومتی به همت پایگاه‌های این حوزه تابعه در نقاط مختلف منطقه یک قم برپا شد و اقشار مختلف مردم علاوه بر خرید برخی از اقلام مورد نیاز از جمله مواد غذایی نسبت به راهکارهای اقتصاد مقاومتی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی آگاهی پیدا کردند.

فرمانده حوزه شهید قربانی با بیان اینکه کارگاه‌های کوچک زودبازده یکی از راهکارهای عنوان شده در اقتصاد مقاومتی است ادامه داد: در راستای عمل به راهکارهای اقتصاد مقاومتی بسیجیان حوزه شهید قربانی کارگاه‌های اقتصادی تولید قارچ را در پایگاه‌های شاهد و پاینده و منزل سه نفر از بسیجیان و همچنین طبقه زیرین این حوزه مقاومت بسیج برپا کرده‌اند.

وی از اعلام آمادگی برخی دیگر از بسیجیان برای راه‌اندازی کارگاه‌های جدید تولید قارچ خبر داد و تاکید کرد: در مرحله اول بهره‌برداری کارگاه‌های مذکور از چهار تن کمپوست کاشته شده یک تن قارچ به عمل آمده است و این میزان محصول در میان خانواده‌های بسیجیان، پاسداران و برخی از فروشگاه‌های غذایی سطح شهر توزیع شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار