نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر بود جلسه غیرعلنی مجلس برای ارائه گزارش وزیر امور خارجه از مذاکرات هسته‌ای اخیر روز یکشنبه و بلافاصله پس از ورورد به کشور برگزار می‌شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۹۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالرحمان رستمیان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی اظهارکرد: اولویت داشت که در اولین فرصت نشست با ظریف برگزار می‌شد تا کلیت مجلس در جریان مذاکرات لوزان باشند و بتوانند کمک و حمایت لازم را داشته باشند، بنابراین بهتر بود این جلسه یکشنبه برگزار می‌شد زیرا دولت و مجلس نسبت به آینده کشور پاسخگو هستند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به معاون اول رییس‌جمهور افزود:‌ دفتر آقای جهانگیری اولویت برخی پروژه‌ها را تغییر داده و یکی از پروژه‌هایی که تعریف کارشناسی نشده در اولویت قرار گرفته، لازم است جهانگیری این موضوع را بررسی و با فرد خاطی برخورد کند.

رستمیان، خواستار بررسی نحوه تقسیم اعتبارات جداول 10 و 12 بودجه از سوی دیوان محاسبات و سازمان برنامه‌ریزی شد و گفت: این اعتبارات برای یک استان به شکل ناعادلانه تقسیم شده بنابراین لازم است اعتماد ملت به دولت و مجلس جلب شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بهره بالای بانکی و عملکرد برخی بانک‌ها را عامل ورشکستگی کارخانجات دانست و تصریح کرد: متاسفانه دیده می‌شود اگر کارخانه‌ای وام و تسهیلات دریافت نکرده توفیق داشته اما کارخانجاتی هستند که به دلیل عملکرد ضعیف بانک‌ها ورشکست می‌شوند بنابراین وزارت صنایع و وزارت اقتصاد به خوبی موضوع را مدیریت نکردند و این مساله صدمات جدی به اقتصاد وارد می‌کند.


منبع: خبرگزاری میزان

ارسال نظرات