خبرهای داغ:
امام جمعه بشرویه:

رژیم آل سعود از قدرت گرفتن شیعیان در یمن هراس دارد

امام جمعه بشرویه گفت: آل سعود با ترس از پایه گذاری ریشه های متکب علوی و قدرت گرفتن شیعیان یمنی مردم مظلوم این کشور را به خاک و خون می کشد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۴۵
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین " در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی جنگ عربستان با یمن را تکرار تاریخ جنگ تحمیلی ایران دانست و اظهارداشت: جنگی که عربستان بر علیه مردم مظلوم و آزاده یمن به راه انداخته است همانند جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق است که بر ایران تحمیل کرد.

امام جمعه بشرویه افزود: آل سعود با ترس از پایه گذاری ریشه های متکب علوی در کشو یمن، به این کشور یورش آورده است و برای جلوگیری از قدرت گرفتن شیعیان یمن، مردم مظلوم را به خاک و خون می کشد و همان کشورهایی که در جنگ تحمیلی علیه ایران به صدام کمک کردند امروز به یاری آل سعود شتافته اند.

وی با اشاره به دست های ناپاک امریکا و اسرائیل در جنگ عربستان و یمن گفت: حرکت انقلابی در یمن موجب ناراحتی کشورهای استکباری شده چرا که منصور هادی دست نشانده آنان دیگر جایگاهی در این کشور ندارد و نمی توانند به چپاول گری مردم یمن ادامه دهند.

شمس الدین، با انتقاد از سکوت سازمان حقوق بین الملل متذکر شد: سکوت این سازمان در برابر تجاوز وحشیانه عربستان به خاک یمن بسیار بی انصافانه است چگونه آل سعود خود را خادم حرم الشریفین معرفی می کند و اینگونه ظلم ها را به مردم مظلوم و بی گناه یمن روا می داند؟

وی انقلاب یمن را حاصل بیداری اسلامی دانست و یادآورشد: مردم آزاده و مقاوم یمن در برابر ظلم ستیزی های استکباری مقاومت می کنند و این انقلاب عظیم که حاصل بیداری اسلامی است را حفظ می کنند.

حجت السلام شمس الدین با تاکید بر مقاومت مردم یمن در برابر حملات عربستان گفت: یقیناً اگر مردم یمن در برابر حملات مقاومت کنند، پیروزند و از آنجایی که رژیم دیکتاتوری آل سعود به خاطر موقعیت خود ترس و هراس دارد از ادامه جنگ وحشت دارند و مجبور خواهند شد آتش بس را اعلام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها