عضو شورای عالی حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از رسانه ملی به دلیل ایجاد فضای نقد منصفانه توافق سوئیس گفت: نقد منصفانه توافق سوئیس توسط رسانه ملی منطبق با نقد همدلانه است و رویکرد فعلی استمرار داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۰۸۸۳۳
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ،‌ با اشاره به نقد منصفانه توافق سوئیس از سوی رسانه ملی اظهار داشت: به نظر می‌رسد در حال حاضر نیز اتخاذ چنین رویکردی دیر شده است و باید از آغاز مذاکرات نقاط ضعف و آسیب‌ها گفته می‌شد تا دولت متوجه مسیر آسیب‌‌زا باشد.

رجبی با بیان اینکه اصل استمرار فضای نقد سالم بسیار لازم است به مناظره شب‌گذشته محمدی و بهشتی اشاره و تصریح کرد: مجری برنامه در برنامه‌های انتقادی باید حقوق دو طرف را رعایت کند و به صورت عادلانه به طرفین وقت اظهارنظر بدهد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: آنچه وزارت خارجه از توافق لوزان ارائه می‌کند در موارد متعددی جای نگرانی دارد و با توجه به اینکه گفت‌و‌گوی اولیه و امضا نشده است، باید مراقب نفوذ دشمن و آمریکا بود و شفاف سازی کند.

وی تاکید کرد: اصل رویکرد نقد منصفانه مذاکرات از سوی رسانه ملی خدمت به تیم هسته‌ای بوده و این انتقادات همدلانه باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات