حمید رضا
بیانیه مجمع قشر بسیج جامعه زنان سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام/
دولتمردان و مسئولین زمینه جهانی شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده را فراهم نموده و مانع ورود فرهنگ رنگ باخته غرب به بهانه تعامل و کسب علوم روز، شوند.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۲۴
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، بسیج مجمع قشر جامعه زنان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) وهفته زن بیانیه ی به شرح ذیل صادر نمودند:

سلام برکوثر و سلام بر خیر کثیری که جاهلیت را در تابوت قرون تدفین نمود. او که عصاره همه خوبیهاست . شخصیتی که ژرف نگرترین عقول و خردمندترین اندیشه ها در گذر از دیباچه معرفت و شناخت حقیقت وجودیش، سر تسلیم فرود می آورند. و همه اعصار عاجزتر از آنند که بتوانند ذره ای از تشعشع تابناک نورانیت و فیض بی پایان او بکاهند.

اگر نبود فاطمه(س)، عفت و نجابت و صلابت چگونه معنا می یافت؟ و قباله بهشت بی نام مبارکش چگونه به نام مادر سند می خورد. آری! چشم عالم با نام فاطمه(س) فروغ می گیرد و یادش روح کائنات را حیات جاودان می بخشد.

آن زمان که جاهلان سیه دل ، خواب از چشم دختران معصوم خود می ربودند، مولود مدینه حیاتشان را ضامن گشت تا این تاریخ ننگین جهالت را خاتمه بخشد. و امروز عمر کوتاه اما گرانمایه اش، صحیفه زندگی زنان و مردان و نسخه شفا بخش و طبیب دلهای خسته از ستم های مدرن نا اهلان شده است .

آنان که زبانشان از بیان حقیقت منزلت زن ، الکن و چشمشان از دیدن رفعت مقام مادری ، کور گشته است؛ برای یافتن حقوق گم شده خود در وادی ظلمت دست وپا می زنند و در قبرستان جاهلیت مدرن ، درپی الگو می گردند.

اما در این میان ، زنان آزاده ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نشان دادند که " الگوی سوم" ،(( زن نه شرقی، نه غربی)) است.که هم می تواند زن باشد، هم عفیف و محجبه و شریف باشد وهم می تواند سنگر خانواده را پاکیزه نگه دارد و در عرصه های سیاسی–اجتماعی نیز سنگر سازی جدید و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.

زنانی که الگوهای شرقی و غربی ، مبهوت احساسات لطیف مادرانه و روحیه جهاد و شهادت آنان شده اند ، شایسته تکریم و تعظیمند. نه استعانت از نهادهای غیر دینی بین المللی که خود آواره ی یک جرعه از جام کوثرند.در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام دولت و ملت ، همدلی و همزبانی تعریف شده است تا زمانی که ملت و دولت در یک نظام با هم و در کنار هم باشند سم پاشیها و جنگ روانی دشمن بی اثر و قابل خنثی خواهد بود و این امر میسر نمی گردد مگر با یکی شدن دولت و ملت و کنار گذاشتن اختلافات در عرصه های کلان کشوری، لذا با تأکید بر بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری(دامت برکاته) ، از همه مسئولان و دولتمردان می خواهیم که ضمن حفظ وحدت و یکپارچگی عمومی در کنار ملت سرافزار با تلاش وجدیت ، زمینه جهانی شدن دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده را فراهم نموده و مانع ورود فرهنگ رنگ باخته غرب به بهانه تعامل و کسب علوم روز، شوند چرا که آنچه عطش جانهای فرسوده را می تواند سیراب نماید تنها ، آئین و سبک زندگی اسلامی است که در سیره فاطمی (س) جاری و ساری گشته است.

ارسال نظرات