فرمانده سپاه ناحیه جم

شهدا هميشه نقش اول صحنه هاي ميدان عاشقي هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) شهرستان جم گفت: در اين روز با راي اكثريت قاطع مردم، نظام سياسي كشور پس از 2500 سال از نظام سلطنتي به نظام جمهوري اسلامي و حكومت مردمي تغيیر كرد.
کد خبر: ۸۵۰۸۷۰۰
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سروان عبدالرضا ريزي در مراسم تجليل از دست اندركاران برپايي نمايشگاه بهشت خاكي و يادواره شهداي روستاي كوري حياتي كه همزمان با سالروز جمهوري اسلامي ايران برگزار شد گفت: شناسنامه جمهوري اسلامي ايران توسط مردم صادر شد و يكي از افتخارات  انقلاب اسلامی اين است كه همان بانيان و صاحبان انقلاب، خودشان به آن هويت دادند.

سروان ريزي با بيان اينكه انقلابي كه با پيروزي خود به يكباره تمام معادلات غرب و سردمداران مغرور از حركت به سوي تك قطبي شدن جهان را بر هم زد گفت: غرب مي رفت كه با مكتب ليبراليسم خود، شرق  و مكتب كمونيسم را كنار بزند و خود يكه و تنها كدخدايي جهان را بر عهده بگيرد، اما اسلام آمد تا مكتب غرب و شرق را به مبارزه بطلبد.

وي با بيان اينكه در اين انقلاب، شهدا هميشه نقش اول صحنه هاي ميدان نرم عاشقي را بر عهده گرفته اند افزود: هنرمندان در برابر دوربين هاي  صدا و سيما طنازي مي كنند تا ستاره شوند، هر چقدر طنازي شان بيشتر باشد احتمال استفاده از آن ها به عنوان نقش اول بيشتر است اما، شهدا هم در ميدان عاشقي خود با طنازي هنرنمايي كردند و خداوند نيز نقش اول فيلم انقلاب اسلامي را به آنها سپرد.

وي داشتن ديانت ، اهل خدمت و تلاش برای چشم بصيرت و باز شدن چشم به حقيقت عالم را از خصوصيت شهدا دانست و تصريح كرد: شهدا ستاره هايي شدند كه راهنماي مسير و حركت انقلاب باشند،‌هر جا كم آورديم نور اين ستارگان مسير را نشان مي دهند و اگر تلاش كنيم اين خصوصيات را داشته باشيم بدون شك ستاره شدن دور از دسترس نيست.

وي در پايان از دست اندركاران برپايي نمايشگاه بهشت خاكي و يادواره شهداي اين روستا قدرداني و خدمت فرهنگي را جهاد دانست و فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و شهادت طلبي را از ناب ترين عرصه هاي فرهنگي برشمرد
ارسال نظرات