فرمانده سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: جشن ميلاد کوثر باید همانند جشن‌های شعبانیه در همه شهرهای ما و خصوصا در شهر چغادک باشکوه برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۹۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی امشب در جلسه هماهنگی برنامه‌های مراسم جشن کوثر در شهر چغادک، گفت: برنامه‌هایی که برای میلاد کوثر برگزار می‌شود باید روحیه فاطمی و اعتقادی بانوان جامعه اسلامی ما را تقویت کرده و دختران و بانوان جامعه بتوانند بهترین بهره را از این برنامه‌ها ببرند.

دشتی  بر همکاری دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن جشن ميلاد کوثر در شهر چغادک تأکيد کرد و افزود: باید با کمترین هزینه بهترین و بيشترین بهره ‌رداری از برنامه های جشن ميلاد کوثر شود.

وی به برنامه‌های اجرایی جشن میلاد کوثر اشاره و تصریح کرد: برگزاری جشن میلاد کوثر ویژه بانوان در مهدیه شهر چغادک روبروی بانک انصار روز چهارشنبه 19 فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء از جمله برنامه‌های مهم جشن میلاد کوثر در این شهر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر به نقش ویژه و همکاری شهرداری و بخشدار مرکزی در اجرای برنامه‌های جشن کوثر در شهر چغادک پرداخت و ادامه داد: برگزاری جشنواره غذاهای محلی از دیگر برنامه‌های جشن کوثر در شهر چغادک است که از برترین‌های این برنامه در فرمانداری از آنها تجلیل خواهد شد.

دشتی اضافه کرد: برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی بومی محلی در مورخه 23 فروردین ماه، ویزیت رایگان با همکاری خانه بهداشت شهر چغادک و جامعه پزشکی بسیج ویژه بانوان در مورخه 25 فروردین ماه، برگزاری کارگاه روانشناسی و جشنواره مشاعره در مورخه 27 فروردین ماه از دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها