فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف، فعالیت‌ها و عرصه‌های فرهنگی از همه اقشار جامعه پیشتازند و بسیج تنها نهادی است که در آن انحراف و کجی نیست.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۹۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی صبح امروز در همایشی با موضوع بصیرت بسیجیان در بوشهر با اشاره به اینکه نامگذاری سال 94 توسط مقام معظم رهبری با سال‌های گذشته تفاوت اساسی دیده می‌شود، اظهار داشت: این تفاوت ناشی از دید بلند مقام معظم رهبری نسبت به مسائل داخلی و خارجی بوده و به ما نشان می‌دهد که نسبت به آن مسائل حساس باشیم.

وی با بیان اینکه نگاه‌ها نسبت به بیانیه مذاکرات متفاوت است، افزود: در همه مسائل نظام فرمایشات مقام معظم رهبری مطاع بوده و دولت و ملت نیز تابع منویات رهبری هستند.

دشتی با اشاره به اینکه ابعاد نظام در این موارد کاملا مشخص است، تاکید کرد: در همه مسائل خصوصا مسائلی که همراه با ابهامات زیادی بوده نیاز به روشنگری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه بسیجیان در عرصه‌های مختلف، فعالیت‌های فرهنگی از همه اقشار پیشتازند، خاطرنشان کرد: لازم و ضروری است قرارگاه فرهنگی در ناحیه مقاومت بوشهر تشکیل شده تا از این طریق قسمت فرهنگی‌اجتماعی برنامه‌های فرهنگی را به خوبی برنامه‌ریزی و ارائه کند.

دشتی با تاکید بر اینکه بسیج تنها نهادی است که در آن انحراف و کجی نیست، عنوان کرد: نگذاریم زحمات بسیجیان و کارکنان سپاه به سادگی از بین برود و باید سعی کنیم عملکرد آنها به خوبی انعکاس داده شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای شهرستان بوشهر نیز خبر داد و گفت: یادواره شهدای شهرستان بوشهر همزمان با وفات حضرت زینب(س) 14 اردیبهشت‌ماه کنار تیپ پیاده امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

ارسال نظرات