خبرهای داغ:
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند مطرح کرد
سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: ترویج و اشاعه سبک زندگی فاطمی در جامعه از ضرورت های اصلی در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف است.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۸۹
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گروسی در تشریح برنامه های گرامیداشت هفته مقام و منزلت زن در جامعه اسلامی در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: ترویج و اشاعه سبک زندگی فاطمی در جامعه از ضرورت های اصلی در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف است.

وی با بیان اینکه ۳۵ هیئت مذهبی بانوان در نهاوند فعالیت می‌کنند که عملکرد آنها در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف قابل تقدیر است، گفت: اگر در جامعه ای بر اساس سیره عملی این بانوی والامقام رفتارشود بسیاری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی کاهش خواهد یافت.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند برگزاری ۱۰ برنامه شاخص در هفته زنرا از مهمترین اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند خواند و اعلام کرد: برگزاری این برنامه‌ها علاوه بر هدایت افکار در راستای آرمان‌های امام و انقلاب و تحکیم مبانی اعتقاد نسبت به سیمای حماسی زن در شهرستان تاثیرگذار است.

وی عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن در مساجد، برگزاری گفتمان های سبک زندگی فاطمی، تجلیل از مادران آسمانی در نهاوند و برزول و برگزاری گردهمائی بزرگ فاطمیون در مصلی امام خمینی (ره) از برنامه های شاخص هفته گرامیداشت مقام زن در نهاوند است.

گروسی ادامه داد: سخنرانی ۶۰ نفر از ائمه جماعات با تشریح و ترویج الگوهای رفتاری حضرت زهرا (س) در مناطق مختلف شهری و روستائی نهاوند و تجلیل ازفعالان حجاب و عفاف ازجمله برنامه های مهم پیش بینی شده در گرامیداشت سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری همراه با چند برنامه آموزشی و کرسی آزاد اندیشی و معرفی کتاب نیز در شهرستان نهاوند توسط نهادهای دولتی و مردمی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات