فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) گناوه گفت: الگو سازی از داشته های معنوی ، هدف اصلی تمامی برنامه های بسیج شهرستان اعم از برنامه های تئوری و عملی می باشد.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۸۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سرهنگ  غریبی در نشست اعضای کمیته جشن میلاد کوثر و هفته زن بسیج ام الائمه (س) سپاه انصار الحسین (ع) شهرستان گناوه گفت: تبلیغ و الگو قرار دادن  روش و منش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) بایستی همیشه و همچنان در صدر برنامه های هفته زن قرار داشته باشد .

وی بیان داشت: داشته های معنوی مانند گنجی بزرگ در اختیار ما قرار گرفته است و در بر گزاری بر نامه های بسیج،این داشته های معنوی را می توان به وجه احسن معرفی نمود.

سرهنگ غریبی ابراز داشت : دشمنان تلاشهای زیادی را به کار  گرفته اند تا بتوانند  مانع از نشر و الگو گیری  از فرهنگ ائمه اطهار و اهل بیت پیامبر مکرم اسلام (ص) گردند.

وی بیان داشت : تنها با به کار گیری و الگو گیری از روش و منش زندگی بزرگان دینی و فرهنگ ائمه معصوم و اهل بیت پبامبر اسلام (ص) می توان در مقابل ترفند های شیاطین ایستادگی و به پیروزی رسید.

در ادامه این نشست مسئول بسیج  حوزه خواهران ام الائمه (س) شهرستان گناوه گفت: جهت بر گزاری برنامه های میلاد حضرت زهرا(س)،میلاد حضرت امام خمینی(ره) و هفته زن برنامه های متعدد و متنوعی در سطح شهرستان و پایگاههای بسیج برگزار می گردد.

وی ابراز نمود : باتوجه به هماهنگی های انجام شده با کمیته ها و پایگاههای بسیج  که در حال جمع آوری و ارائه برنامه های خود به دبیرخانه ستاد میلاد حضرت فاطمه(س) و بزرگداشت هفته زن می باشند ، نیز اعم برنامه هایی که در این هفته قرار است بر گزار گردد ، پس از جمع آوری و تنظیم  در نشست خبری  با خبر نگاران رسانه ها  و نماینده صدا و سیمای شهرستان در روز های آتی ارائه خواهد شد.

طاهره حسینی نیز ابراز داشت: تعداد 10 کمیته در راستای اجرای برنامه های جشن میلاد کوثر تشکیل و وظایف آنان نیز مشخص شده است .

وی ابراز امیدواری نمود : که برنامه های جشن میلاد کوثر و هفته زن شهرستان گناوه با کیفیت مناسب بر گزار گردد و جمع کثیری از این همشهریان از این برنامه ها بهره مند گردند.

ارسال نظرات