رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتاق اصناف نواقص کنترل بازار کهگیلویه و بویراحمد را برطرف کنند.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۷۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵

داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست با مسؤلان اتاق اصناف شهر یاسوج گفت: بازار دارای نقشی بسیار اثرگذار در رونق کسب و کار و اشتغال به عنوان مهمترین هدف دولت در سال 94 است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برآورده ساختن انتظارات مردم و مصرف‌کنندگان به بهترین شکل ممکن مهمترین رسالت اصناف است، افزود: رونق کسب و کار بازار تنها با ایجاد رضایت‌مندی مطلوب در میان مصرف‌کنندگان تحقق خواهد یافت.

دیودیده اظهار داشت: بازار در طول تاریخ همواره یکی از ارکان اساسی و جدایی‌ناپذیر جامعه اسلامی بوده و اکنون به عنوان عنصری تعیین‌کننده به طرق مختلف در درون جامعه در حال نقش‌آفرینی است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هدف دولت توانمندسازی و تقویت تشکل‌های خصوصی و مردم‌نهاد در سطح جامعه و خصوصا استان است، تاکید کرد: اصلاح نواقص و اشکالات و حرکتی جهشی در جهت تامین، تنظیم و کنترل بازار در سال 94 در دستور کار اتاق‌های اصناف قرار گیرد تا زمینه ارتقا جایگاه و عملکرد آنها را فراهم آورد.

وی با اشاره به واگذاری تمامی امور مرتبط با بازار همچون برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم و سایر بخش‌ها و فعالیت‌های وابسته به اصناف در سال 94 ابراز امیدواری کرد با آزادی عمل بیشتر و حمایت‌های لازم، اصناف با یک برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری مطلوب در سال جدید بتوانند زمینه رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان، رونق بازار، ایجاد درآمد برای کسبه و تحرک و پویایی و در نهایت جامعه عمل پوشاندن به هدف و سیاست دولت را در زمینه رونق کسب و کار فراهم آورند.

ارسال نظرات