توسط دانشجویان جهادگر استان البرز صورت گرفت:

ساخت زائر سرای زوار امام رضا(ع) در روستای شوراب استان خراسان رضوی

مسئول قرارگاه جهادی”شهید احمدی روشن” از ساخت و مرمت زائرسرای امام حسین(ع) در روستای شوراب استان خراسان رضوی توسط دانشجویان جهادگر استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۶۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان البرز، حمید غلامی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی و آغاز اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، دانشجویان استان البرز نیز همگام با دیگر دانشجویان به روستاهای محروم استان خراسان رضوی اعزام شدند.

وی به مهمترین هدف برگزاری اردوهای جهادی اشاره کرد و گفت: خودسازی را می توان از مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی دانست چراکه دانشجویان با حضور در مناطق محروم و شرکت در فعالیت های عمرانی و فرهنگی از نزدیک می توانند با مشکلات هموطنان خود آشنا شوند و فقر و تنگدستی را مستقیماً لمس کنند.

مسئول قرارگاه جهادی شهید احمدی روشن ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی موجب درک بهتر جهادگران به ویژه دانشجویان از زندگی می شود چراکه باعث می شود با رویکرد دیگری به اطراف خود توجه کنند.

وی به فعالیت های عمرانی صورت گرفته توسط دانشجویان جهادگر اشاره کرد و گفت : عمده فعالیت ها و خدمات عمرانی که توسط دانشجویان انجام شد ساخت مسجد و زائر سرای امام حسین(ع) به متراژ300 متر در روستای شوراب استان خراسان رضوی، بازسازی سرویس بهداشتی زائر سرا و زینبیه روستای صمان و دیوارکشی منزل مسکونی یکی از مستمندان این روستا می باشد.

حمید غلامی عنوان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی قرائت قرآن و احکام، بازدید از خانواده های شهدا و جانبازان، برگزاری کلاس های مشاوره، نقاشی و … از جمله فعالیت های فرهنگی و آموزشی بود که در روستاهای نصرآباد، صمان ، شوراب، قره باغ و قلعه یزدان توسط خواهران و برادران دانشجو صورت گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این اردو از تاریخ دوم فروردین آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها