امیر باقری:

مراسم بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی پنجشنبه برگزار می‌شود

رئیس ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و جمعی از فرماندهان شهید نیروهای مسلح از برگزاری شانزدهمین سالگرد این شهید والامقام در پنجشنبه هفته جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۳۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ، امیر محمدحسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام سپهبد علی صیاد شیرازی و 110 فرمانده شهید نیروهای مسلح با حضور خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان سرافراز، فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری و مردم شریف، ساعت 10 صبح پنجشنبه 20 فروردین ماه در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهداء والامقام هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان کاری نیکو و پسندیده است و باید با تشریح و تبیین رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آنان در این گونه مراسم در انتقال فرهنگ عظیم و ارزشمند جهاد و شهادت به جامعه و به ویژه نسل جوان تمام سعی و تلاش خود را به کار بریم.

معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان از عموم مردم قدرشناس و فهیم تهران و به ویژه خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران و آزادگان سرافراز دعوت کرد تا در راستای تکریم و تجلیل مقام شامخ شهیدان گرانقدر در این مراسم حضور یابند.

ارسال نظرات