فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه اعلام کرد:

تهدید سخت دشمنان در حوزه دریا قرار دارد

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه گفت: تهدید سخت دشمن به سمت دریا است که در این مورد، آمادگی همه جانبه را می‌طلبد.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۱۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی رزمجو در آیین گشت دریایی رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه، با خیر مقدم به بسیجیان، به برخی تحولات منطقه خاورمیانه و خلیج فارس اشاره کرد و گفت: نفوذ اسلام و جمهوری اسلامی ایران اکنون به همه نقاط جهان کشیده شده است و دشمن برای مقابله با این نفوذ و گسترش، اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با تأکید بر اهمیت دفاع مردمی افزود: دفاع مردمی یک نوع دفاع ارزشمند و هوشمندانه است که در مقابل دشمنان یک سد نفوذناپذیر به وجود می‌آورد.

فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه، با اشاره به قدرت مردم در دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: قدرت مردمی در کارنامه دفاعی بخش مهم و تأثیرگذاری از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود که در قالب ارتش ۲۰ میلیونی، قدرت خود را به جهانیان نشان داد.

سردار رزمجو با اشاره به تهدیدات نرم و سخت دشمن افزود: تهدید سخت دشمن به سمت دریا است که در این مورد، آمادگی همه جانبه را می‌طلبد.

بر اساس این گزارش، پس از این آیین، بسیجیان شرکت‌کننده در گشت دریایی رزمندگان منطقه دوم دریایی سپاه شرکت کردند و در جریان آن، ابعادی از عملکرد و مأموریت‌های نیروی دریایی سپاه در حوزه خلیج فارس برای آنان تشریح شد.

منبع: مهر
ارسال نظرات
آخرین اخبار