امام جمعه شهرستان گلوگاه مطرح کرد:

نوروز فرصتی مناسب برای بازخوانی زندگانی حضرت زهرای مرضیه(س) است

امام جمعه گلوگاه گفت: ایام نوروز و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با هم تضاد ندارند زیرا نوروز بهترین فرصت برای بازخوانی زندگی حضرت زهرا(س) است
کد خبر: ۸۵۰۸۵۵۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹



 

خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی گفت: اسلام نه تنها با شادی مخالفتی ندارد، بلکه موافق شادی، سرور و خوشحالی مومنان است. اما عده‌ای در تعریف سرور اشکال دارند، غربی ها سرور و شادی را در گناه، قمار و رقص می‌دانند در حالی‌که دین اسلام سرور و خوشحالی را در خدمت به خلق و قلب مومن را خوشحال کردن می داند.

 

وی با تاکید براینکه ایام نوروز بهترین فرصت برای بازخوانی زندگی حضرت زهرا(س) است، بیان کرد: فاطمه زهرا(س) را باید به نحوی در جامعه معرفی کرد تا خانه داری، فرزند داری، حجاب، تربیت فرزند و عبادت آن بزرگوار به عنوان یک الگو معرفی و در زندگی روزمره استفاده شود.

 

امام جمعه گلوگاه با اشاره به تقارن نوروز و ایام فاطمیه بیان افزود: ایام نوروز و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) با هم تضاد ندارند بلکه این فرصت را باید مدیریت کرد تا به نحو شایسته استفاده شود، زیرا در ایام نوروز در خرید، پوشش و حجاب گاهی کم توجهی مشاهده می‌شود که این موضوع با سیره عملی زهرا(س) منافات دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها