خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز امسال 3 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم سفر و به خدمت رسانی و محرومیت زدایی پرداختند.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۹۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲

علی قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، اظهار داشت: در ایام نوروز امسال 55 نفر از دانشجویان استان در قالب 3 گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم سفر و به خدمت رسانی و محرومیت زدایی پرداختند. وی افزود: این جهادگران از دانشگاه های پیام نور بیرجند و نهبندان بودند که 2 گروه را خواهران و یک گروه را برادران تشکیل داده اند.

وی تصریح کرد: روستاهای نایبند طبس، خور و کارجگان خوسف از 2 تا 14 نوروز میزبان این گروه های جهادی بوده اند. مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: گروه های جهادی خواهران در این اردو کارهای فرهنگی، آموزشی، علمی و قرآنی را انجام دادند و دانشجویان برادر هم در روستای کارجگان هم ساخت مسجد این روستا را برعهده داشتند.

قاسمی مهم ترین هدف اردوهای جهادی دانشجویی را کمک به سازندگی روستاها و محرومیت زدایی و همچنین خودسازی معنوی برای خود دانشجویان دانست. وی با بیان اینکه برنامه اردوهای جهادی سال جاری هنوز ابلاغ نشده است اظهارداشت: در سال جاری هم اردوهای جهادی به عنوان یکی از مهم ترین برنامه های بسیج دانشجویی دنبال خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال گذشته ۷۰ گروه جهادی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اعزام شدند و به انجام خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، عمرانی، علمی و فعالیت‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها