علی اشرف خانلری
عضو گروه جهادی شهید رجایی تهران؛
خبرگزاری بسیج: کلنگ ساخت مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) روستای بنهکان با حضور سرهنگ سهرابی فرمانده سپاه میناب، عبدالرضا زارعی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج سندرک، حجت الاسلام والمسلمین اکبر امیری مسئول حوزه علمیه بخش سندرک، بخشدار، شهردار، دهیار و اعضای شورا و گروه جهادی شهید رجایی تهران به زمین زده شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۷۵
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرنگار اعزامی استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید علی دانش از اعضای گروه جهادی شهید رجایی تهران با اعلام این خبر گفت: 25 نفر دانش آموز، دانشجو و اقشار مختلف فارغ التحصیل و بازنشسته ارگان های مختلف برای ساخت مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) به روستای بنهکان اعزام شدند و به خاطر تقارن ایام فاطمیه نام این مسجد نیز به نام حضرت فاطمه زهرا(س) متبرک شد.

وی افزود: از سال 89 تا کنون کارهای عمرانی بسیاری از جمله ساخت مدرسه، مسجد و سرویس های بهداشتی در 14 روستای صعب العبور منطقه انجام داده ایم.

دانش با بیان اینکه انجام کارهای عمرانی و بنایی برای ما که شغل اصلی مان این کارها نیست و در مدت زمان مشخصی در طول سال مثل ایام نوروز در اردوهای جهادی کار می کنیم، کمی خسته کننده است، اظهار داشت: کارهای گروهی و بسیج وار نه تنها خستگی ندارد بلکه نشاط آور نیز هست. علاوه بر این از گذشته این شعار بسیج بوده است که: بسیج خستگی را خسته کرده است.   

 

ارسال نظرات