به مناسبت گرامیداشت روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) روز زن
جشن میلاد کوثر 20 فروردین ماه با حضور بانوان فرهیخته، بانوان شاغل در ادارات، بسیج خواهران در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۵۸
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، روز گذشته جلسه برنامه ریزی جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) روز زن و همچنین جلسه برنامه ریزی ستاداعتکاف با حضور حجت الاسلام علی محسن منتشلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان و رییس شورای هیات مذهبی استان در محل این اداره کل در سنندج برگزار شد.

 

حجت الاسلام منتشلو در این جلسه با توجه به مصوبات جلسه اظهار داشت: جشن میلاد کوثر صبح روز 5 شنبه 20 فروردین ماه در سالن ثامن الحجج مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار می شود.

 

وی افزود: این ویژه مراسم با حضور خواهران سطح شهرستان اعم از بانوان فرهیخته، بانوان شاغل در ادارات، بسیج خواهران، طلاب حوزه علمیه استان و مدیران و اعضای موسسات و خانه های قرآنی در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در ادامه به مصوبات جلسه ستاد اعتکاف و حمایت از این ستاد اشاره کرد و از اعلام آمادگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در برگزاری این مراسم خبر داد.

 

وی افزود: ثبت نام ایام اعتکاف از 25 فروردین ماه شروع می شود و تا 5 اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد و در صورت استقبال قابل تمدید است و مراسم ایام اعتکاف همانند همه ساله از 13 تا 16 رجب همزمان با آغاز ایام البیض در سطح شهرستان آغاز می شود.

 
ارسال نظرات