عضو هیأت رئیسه مجلس اعلام کرد وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه غیرعلنی فردای مجلس گزارش می‌دهند و نشست مشترک مجلس و دولت فردا شب به میزبانی دولت برگزار خواهد شد و فرمانده ناجا نیز در جلسه علنی فردا یا سه‌شنبه آتی مجلس گزارشی ارائه خواهد داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۴۵۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام صادقی نماینده مردم شیراز و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه هیأت رئیسه خانه ملت که صبح امروز تشکیل شد،‌اظهار داشت: طبق مصوبه هیأت رئیسه فردا محمدجواد ظریف و علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه گزارش و توضیحاتی درباره بیانیه لوزان در جلسه غیرعلنی خانه ملت حاضر می‌شوند.

وی افزود: همچنین قرار است سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فردا یا سه‌شنبه هفته آینده گزارشی در حدود 20 دقیقه به نمایندگان مجلس در جلسه علنی پارلمان درباره عملکرد ناجا ارائه دهد.

این عضو هیأت رئیسه مجلس بر همین اساس یادآور شد: جلسه مشترک مجلس و دولت نیز فردا از ساعت 20 و 10 دقیقه به میزبانی دولت برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: تعداد هفته‌های کاری مجلس در این دوره 4 هفته پشت سر هم خواهد بود و پس از 4 هفته یک هفته وکلای ملت برای سرکشی به حوزه‌های انتخابیه می‌روند

ارسال نظرات