خبرهای داغ:
مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سراج همدان از برپایی ایستگاه­های هم اندیشی دینی همزمان با ایام فاطمیه و نوروز در مراکز تفریحی و گردشگری استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۲۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی با اشاره به اینکه استان همدان به لحاظ طبيعت زیبا، تاريخ کهن و موقعيت جغرافيايي ویژه، داراي جاذبه هاي گردشگري بسیاری است که شاهد حضور بسیاری از مسافران در ایام نوروز است، اظهار داشت: مسافرت­های نوروزی ضمن دارا بودن ظرفیت­های گردشگری دارای ظرفیت­های دینی و فرصت­های تبلیغی است.

وی افزود: موسسه فرهنگی تبلیغی سراج همدان با در نظر داشتن این ظرفیت­ها و فرصت­ها، در ایام نوروز 94 در اقدامی ابتکاری، اقدام به برگزاری ایستگاه­های هم­ اندیشی دینی در دو مرکز پر رفت و آمد میراث فرهنگی کرد.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سراج همدان با بیان اینکه پوشش مراکز طرح آرامش بهاری سازمان اوقاف توسط مبلغین و مشاورین این موسسه انجام شد، ابراز داشت: این برنامه ها در آرامگاه بوعلی سینا، آرامگاه باباطاهر، امامزاده عبدالله، امامزاده حسین بن علی النقی، امامزاده فرزند علی، امامزاده محسن و ورودی مرکز سفال ایران در لالجین برگزار شده است.

وی در ادامه پاسخگویی به پرسش­های دینی، مشاوره خانواده، ارائه محصولات و بروشور­های حجاب و عفاف، غرفه کودک و نوجوان، اقامه نماز جماعت ظهر وعصر و مغرب وعشاء و سخنرانی های معرفتی کوتاه بعد از اقامه جماعت را از جمله برنامه‌های اجرایی این ایام برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات