خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند خبر داد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای سال 94 تاکنون سه موقوفه جدید در شهرستان نهاوند به ارزش 650 میلیون تومان به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۲۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام احمدرضا خزایی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون سه موقوفه جدید در شهرستان نهاوند به ارزش 650 میلیون تومان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: یکی از این موارد وقف 5 هزار مترمربع زمین زراعی و یک باب ساختمان است که خانمی به نام ملیحه سیف اللهی آن را به نیت ترویج و تبلیغ قرآن کریم وقف کرد.

وی اظهار کرد: این قطعه زمین به همراه یک باب منزل مسکونی در روستای عشوند نهاوند به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان وقف شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند افزود: دومین مورد وقف در شهرستان نهاوند در سال جدید، وقف 500 مترمربع زمین بود که 5 خیراندیش آن را برای ساخت مسجدی با نام قمربنی هاشم(ع) در روستای تپه یزدان به ارزش ۵۰ میلیون تومان وقف کردند.

وی گفت: سومین مورد وقف در سال 94 وقف یک زمین به مساحت 200 متر و ارزش ریالی 300 میلیون تومان در ابتدای میدان آیت الله علیمرادیان نهاوند برای ساخت مسجد بوده است.

خزایی با بیان اینکه ارزش ریالی موقوفات جدید در سال جاری 650 میلیون تومان برآورد شده است، افزود: با ثبت این موقوفات جدید در حال حاضر، ۸۳ موقوفه در شهرستان نهاوند وجود دارد که با نیت خیر واقفان هر روز به تعداد موقوفات این شهرستان اضافه شده و ثمرات وقف بیشتر خود را نشان می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات