خبرهای داغ:
نماينده ولی‌فقيه در استان همدان با بيان اينكه هسته مركزی اسلام امامت و ولايت است، گفت: مدیران باید ارباب رجوع را تكريم كنند و به آن احترام بگذارند.
کد خبر: ۸۵۰۸۳۲۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آيت‌الله غياث‌الدين طه‌محمدی در نخستین شورای اداری استان همدان با بيان اينكه استاندار همدان مايه اميد و سپاس است، اظهار داشت: استاندار همدان هميشه با عقل خود صحبت می كند.

وی با اشاره به آيه «يا محول حول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال»، افزود: اين فراز دعای تحويل سال درس‌های بسیاری در دل خود نهفته دارد.

نماينده ولی‌فقيه در استان همدان با بيان اينكه به امر و قدرت الهی تمامی ذرات طبيعت از جمله جمادات، نباتات، هوا، ابر و همه و همه در اين فصل متحول می‌شوند، بيان كرد: با همه این رخدادها چرا انسان‌ها نبايد متحول شوند.

وی با اشاره به اينكه اگر با نظر انصاف نگاه شود ما خانه تكانی می كنيم و تحول در زندگی شخصی خود داريم، عنوان داشت: آيا از نگاه خودسازی از جمله رسيدن به خويش، اصلاح مسائل علمی، دينی، عقلی و روحی كمترين تحولی نيز در ما ديده می شود.

محمدی در ادامه با اشاره به اينكه انسان ها بايد انگيزه های ناپسند را خانه تكانی كنند، گفت: انسان ها بايد برنامه ای عقل پسند داشته باشند.

وی با بيان اينكه در شروع كاری سال نو بايد به دو حقيقت توجه داشته باشيم، ابراز كرد: انسان بايد پاداش اعمال خود را همواره در نظر داشته باشد و به عملكرد كارهای خوب و بد خود توجه كند.

امام جمعه همدان با اشاره به اينكه هر فرد قبل از مديريت بايد تعليم و تربيت داشته باشد، ابراز داشت: گام نخست اين است كه انسان يك مربی خوب و لايق باشد.

وي با اشاره به اينكه بايد از مديران خود بخواهيم ابتدا زير مجموعه‌های خود را بسازند و بعد از آنها كار مطالبه كنند، اظهار كرد: بر اساس حدیثی خداوند به يك مربی و معلم شايسته روز قيامت پاداشی می دهد كه مانند كوه های سربه فلك كشيده شده و ابرهای متراكم است.

محمدي افزود: يك مدير، پليس، آتش‌نشان، بازاری و هر انسانی مي تواند يك معلم و مربی خوب باشد و اگر هر فرد بتواند عقوبت سنگين و پاداش كار خود را در نظر بگيرد ديگر به دنبال تن پروری و بخشنامه ای عمل كردن نيست.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به مذاكرات موفقيت آميز هسته ای ايران، بيان كرد: سهم بزرگ اين پيروزی متعلق به شهدای هسته‌ای ايران است.

وي با بيان اينكه هسته مركزی اسلام امامت و ولايت است، افزود: مدیران باید ارباب رجوع را تكريم كنند و به آن احترام بگذارند.

محمدی با بيان اينكه در سال جديد نگاهی به گذشته كنيد و سال جديد را با احسن الحال استقبال كنيد، عنوان كرد: آه مظلوم سوار بر ابر می شود و پرواز می كند تا به هدف اجابت برسد.

امام جمعه همدان با اشاره به اينكه اميد می رود سال نو سراسر پيروزی باشد، گفت: شعار سال نيز يك بحث طولانی است اما بايد بدانيم كه چرا همدلی و هم زبانی ما قربانی خودخواهی‌ها و سليقه‌های ما شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات