اردوی جهادی تجلی بصیرت و پیوند عمیق دانشجویان با مردم

اردوی جهادی دانشجویان مازندرانی تجلی بصیرت پیوند عمیق دانشجویان با مردم به شمار می رود.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۶۰
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

 

خبرگزاري بسيج مازندران، معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اردوهای جهادی را استمرار حرکت جهادی جهادگران سالهای دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: این اردوها مهر بطلانی بر تبلیغات دشمنان در خصوص فاصله گرفتن جوانان بویژه دانشجویان از روحیه جهاد و شهادت است .

سرهنگ پاسدار حسینعلی رضایی در ادامه با اشاره به اعزام چهارمین سال پیاپی 100 دانشجو از دانشگاههای سراسر استان به شهرستان شادگان روستای گرمه از بخش خنافره یادآور شد: دانشجویان این اردوها ،علمی و با پشتوانه تحقیق و در زمینه کشاورزی ، پرورش دام و دامداری همچین تولید ماکیان به اهالی این منطقه آموزش می دهند.

وی ادامه داد: تعدادی از پزشکان دانشگاههای علوم پزشکی استان نیز این گروه را همراهی و طرح پایش سلامت و ویزیت رایگان را که یکی از طرحهای ویژه اردوهای جهادی استان با استقبال کم نظیر مردم روبرو شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران گفت: توزیع رایگان دارو ، تهیه شناسنامه آمایش از کل جمعیت منطقه و ارائه ان به مراکز بهداشتی شادگان از دیگر برنامه های تیم بهداشتی این اردوها بود.

سرهنگ پاسدار رضایی ساخت و تکمیل مسجد امام المهدی (عج) روستای گرمه ، برگزاری کلاسهای آموزشی و فرهنگی و کلاسهای آموزشی اقتصاد مقاوتی و اشتغالزایی با محوریت تقویت و توسعه کشاورزی را از برنامه های ویژه اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: همدلی دانشجویان جهادی با اهالی روستای گرمه بخش خنافره و حضور در دسته روی مراسم شهادت حضرت زهرا (س) پروژه تکراری و هدف دار دشمنان در القای انزوای روحیه جهادی دانشجویان را به چالش طلبید.

به گفته معاون روابط عمومی سپاه کربلای مازندران هرکدام از طرح های اجرایی در اردوهای جهادی مازندران با همراهی اساتید دانشگاهها و بهره گیری از ظرفیت های ساختاری شکل گرفته این اردوها هدف گذاری و اجراء شد.

اضافه می شود : گروه اردوی جهادی مازندران از 23 اسفند سال گذشته به منطقه اعزام و تا 10 فروردیت سال جدید در منطقه حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار