سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی معاون اجرایی و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلادر خرمشهر گفت:بصیرت افزایی مهمترین ارمغان راهیان نور است
کد خبر: ۸۵۰۸۲۳۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰

 

خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سید قاسم هاشمی معاون اجرایی و رئیس ستاد راهیان نور سپاه کربلاافزود: دوران دفاع مقدس درخشان ترین و با عظمت ترین دوران انقلاب اسلامی بود، نظام سلطه با تهاجم نظامی تمام عیار به کشور در نظر داشت، انقلاب شکوهمند اسلامی را نابود و یا متوقف و از مسیر خودش منحرف کند.

وی همچنین اضافه کردملت هوشمند و بیدار ایران با رهبری امام خمینی(ره) با استقامت و پایداری و مقاومت جانانه در مقابل تمام دنیا ایستادگی کرد و با تحقق وعده های الهی پیروز شد.

معاون اجرایی سپاه کربلا بیان کرددفاع مقدس ما سند پایداری و رمز موفقیت این ملت بزرگ و با بصیرت است و ما در ادامه مسیر انقلاب اسلامی نیازمند مجاهدتهایی هستیم که با الهام از دوران دفاع مقدس و بزرگ مردانی که آن روز با کمترین امکانات و بیشترین محدودیت ها و تحریم ها توانستند دشمن جهانخوار را زمین گیر کرده و شکست دهند.

وی افزود: نسل جوان و نوجوان که به سرزمین نور سفر می کنند، با گوشه ای از آن حماسه های بزرگ آشنا می شوند و برای آنان یادآوری خواهد شد.

وی همچنین گفتسرهنگ هاشمي افزود: بسیاری از فرزندان انقلاب در مناطق عملیاتی پایمردی، استقامت و دفاع کردند تا این انقلاب امروز به عنوان امانتی بزرگ به دست ما برسد و همچنین برای آنان یادآوری خواهد شد که امنیت امروز ما حاصل تلاش دیروز مجاهدان این سرزمین بوده است و آنان چه رسالتی در حفظ انقلاب و ارزشهای انقلابی این مردم بر دوش دارند.

وی گفت: سپاه کربلای مازندران در چند سال اخیر و با کمک  دستگاه های دولتی و استانداری و یاری خداوند توانست اردوگاه هایی را در شهرهای خرمشهر و اندیمشک راه اندازی و فعال کند تا به فضل الهی استمراربخش اردوهای راهیان نور باشد.

معاون اجرایی سپاه کربلای مازندران خاطر نشان ساخت: استقبال روز افزون جوانان و نوجوانان از از اردوهای راهیان نور و حضور در مناطق جنگی نویدبخش استمرار انقلاب اسلامی، الهی و ارزشی است و انشاء الله آنها را در مقابله با تهاجم فرهنگی امروز دشمنان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها