حمید رضا
حجت الاسلام و المسلمین جلیلیان گفت: حضور جوانان بسیجی در اردوهای جهادی که کار های فرهنگی و کمک به محرومین می کند خود مصداق جهاد فی سبیل الله است.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۲۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان نماینده ولی فقیه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: اردوهای جهادی که عزیزان بسیجی دانشجو و طلبه در مناطق محروم استان ایلام در آن سهیم هستند آثار و برکات های زیادی هم برای خود و جامعه در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ادامه داد: آشنا شدن دانشجویان با گرفتاری های مردمی که در نقاط دور افتاد استانی قرار دارند باعث تجربه خوبی در بسیجیان جوان می شود.

وی افزود: جوانانی که با اخلاص کامل برای کمک به مردم مستضعف وارد کار می شوند و با آنها تعامل دارند می تواند در بحث های فرهنگی تاثیر گذار تر باشند زیرا با جوانان همفکر خود در ارتباط هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان بیان داشت: دانشجویانی که ایام عید نوروز خود را بجای تفریح کردن در مناطق مختلف کشور ترجیح دادند در نقاط دور افتاده به مردم خدمت بکنند تاثیر بسازی در زندگیشان خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تصریح کرد: اردوهای جهادی برکات دیگری در پی دارد که می توان به هم سو کردن جوانان بومی منطقه با اردو های جهادی که افرادی از جاهای دیگر به آن مناطق آمده اند و انگیزه برای کمک کردن به فقرا در آنان ایجاد می کند.

وی در آخر عنوان کرد: جهاد در راه خدا فقط محدود به بعد نظامی نیست بلکه در ابعاد فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی به نیازمندان می توان عنوان مقدس جهاد بکار برد که حضور جوانان بسیجی در این مناطق از مصادیق بارز جهاد فی سبیل الله است.

ارسال نظرات