خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر:

باید با تفکر به عناوین سال‌ها نگاه کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: نامگذاری سال‌ها با عنوان‌های مختلف را نباید سرسری گرفت بلکه باید با تفکر به آن نگاه کرد و در تحقق آن کوشا بود.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۱۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی در جمع کارکنان سپاه ناحیه ملایر با تبریک سال نو و بهار طبیعت با اشاره ای به دعای لحظه سال تحویل اظهار داشت: «احسن الحال» یعنی انسان علاوه بر تحصیل علم در تحصیل معنویت نیز کوشا باشد.

وی ادامه داد: هر کس در احکام واجب بکوشد به امور دنیوی نیز خواهد رسید همچنان که آیت الله قاضی(ره) می‌فرماید «اگر دنیا را می خواهید نماز شب بخوانید، اگر آخرت را می خواهید نماز شب بخوانید».

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر گفت: «احسن الحال» یعنی اگر تا امروز نمازت را اول وقت در خانه می‌خواندی از امروز در سال جدید سه وقت آن را به جماعت بخوانید.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ابتدای سال در حرم رضوی افزود: نامگذاری سال‌ها با عنوان‌های مختلف را نباید سرسری گرفت بلکه باید با تفکر به آن نگاه کرد.

شیرزادی با اشاره به اوضاع یمن تصریح کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند «اگر از صدام بگذریم، اگر مساله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایتهای آمریکا بگذریم، از آل‌سعود نخواهیم گذشت.

وی خاطرنشان کرد: امید است اندوه دل را در زمانی مناسب با انتقام از آل سعود برطرف خواهیم کرد و با آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار