ایت الله طبرسی در دیدار نوروزی مسئولین سپاه کربلا:

همدلی و همزبانی مقدمه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده مقام معظم رهبری در مازندران در ملاقات فرمانده سپاه کربلا و هیئت همراه بمناسبت سال جدید، همدلی و همزبانی را مقدمه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۷۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶




 خبرگزاری بسیج مازندران،  به مناسبت سال جدید شمسی  سردار پاسدار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران و هیئت همراه  با حضور در محل کاری نماینده  مقام معظم رهبری در مازندران حضرت آیت الله طبرسی، ضمن تبریک سال نو و میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)  خواستار بهره مندی از رهنمود های ایشان در ادامه راه شدند.

 حضرت ایت الله طبرسی در این ملاقات   ضمن مسئلت توفیق و عزت برای جامعه اسلامی و فرزندان آن در  بسیج وسپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تحقق شعار سال تبیین شده لسان مقام معظم رهبری را  فرا تر ازفضای مجازی دانست و گفت: تحقق شعار سال  مستلزم عمل  و اقدام است  و اجرایی کردن آن هم،  نیاز به  سرمایه، پول و اعتبار ندارد ، لذا با داشتن همت  برخاسته از ایده قرانی و اسلامی  در بین مردم ومسئولین خیلی از مسائل اجتماعی، سیاسی و اقتصادی  قابل حل است.

 نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه مرکز مازندران سپاه را فرزند انقلاب خطاب کرد و افزود:  در باب عمل به  اوامر حضرت آیت الله خامنه ای، انتظارات از سپاه  بیشتر است و برای اجرای منویات معظم له،  برخلاف بعضی ها، باید از شعار و سمینار و... خارج شد و با ورود در حوزه عمل  موجبات تحرک و اقدام دیگران  را برای پیشرفت جامعه اسلامی در همه زمینه ها فراهم کرد.

 امام جمعه مرکز مازندران نشاندن  روی میز مذاکره سران کشور ها در قالب 5+1  از ناحیه جمهوری اسلامی ایران را کار خوبی  دانست که هیئت مذاکره کننده ما،  توانست  طی بازی سیاسی  تا این جا پیش بروند.

 وی  استفاده از رهنمود های معظم له را روشنگر تکلیف  ما در مصلحت اقدامات اخیر  خواند و گفت:  گرچه نتایج مذاکره تیرماه  مشخص می شود باید آماده  باشیم و همواره به زبان گویای رهبر عزیز نظاره کنیم و انشاالله سال پر خیر  برکت توام با فتح  و ظفر کشورهای اسلامی بوده و نگرانی  مسلمانان برطرف شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها