سپاه پاسداران تنها نهاد جدی در اجرای منویات امام خامنه ای

سردار بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در دیدار نوروزی با ایت الله طبرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تنها نهاد جدی در اجرای منویات مقام عظمای ولایت دانست.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۷۶
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

 



خبرگزاری بسیج مازندران، در اولین دیدار فرمانده سپاه کربلا و هیئت همراه که به منظور تبریک سال نو در دفتر کار نماینده مقام معظم رهبری  در مرکز مازندران انجام شد، فرمانده سپاه کربلا با بیان مطلب بالا، سپاه را جدی ترین و سزاوارترین نهاد در تحقق منویات معظم له خواند و گفت:  همدلی و همزبانی مردم و مسئولین با مقام معظم رهبری  باید در الویت امور  قرار گیرد.

 وی  مورد سوء استفاده قرارگرفتن مسئله هسته ای را خطرناک برشمرد  و افزود: مسئولین باید مراقب باشند تا تناقضی بین  گفته ها و عمل ها یشان با  منویات مقام  عظمای ولایت پدید نیاید.

فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: نباید با  برخی تحرکات و اقدامات  احساساتی  در مسائل روز، انتظارات و پیش فرض های دشمنان را عملی ساخت.

 سرداربابایی شکل گیرس بسیج در سوریه و ایجاد قرارگاه عملیاتی  را که منجر به اتحاد بسیج و ارتش آن شد از برکات و تجربیات انقلاب اسلامی ایران خواند  و ادامه داد: در عراق هم با شکل گیری بسیج در قالب گردانهای مختلف  انسجامی خوبی تحت فتاوای علمای دینی در میان نیروهای مردمی و ارتش وجود آمد و در مسلئه یمن نیز  هوشیارانه چشم و دل به اوامر ولی فقیه نگه داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها