سخنگوی وزارت کشور گفت: در شرایطی که در اطراف کشور ما ناامنی و درگیری وجود دارد تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال باعث ثبات، آرامش، وحدت، همدلی و انسجام ملی در کشور می‌شود.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۵۹
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور  با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «دولت و ملت همدلی و همزبانی» توسط رهبر معظم انقلاب اظهارداشت: در سال گذشته توفیقاتی که دولت به دست آورده در سایه حمایت‌های مقام معظم رهبری بوده و نامگذاری امسال هم نهایت لطف ایشان است.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه ما باید به عنوان یک سرمایه قدر این حمایت‌ها را بدانیم، تصریح‌کرد: البته مسئولیت دولتمردان را این موضوع زیادتر می‌کند؛ نتیجه همدلی و همزبانی اعتماد متقابل مردم و دولت به یکدیگر خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دولتی بدون پشتوانه مردمی کارش پیش نمی‌رود، یادآور شد: این همدلی و همزبانی باعث می‌‌شود مسئولان دولتی شرایط مردم را حفظ کرده و خدمت‌رسانی کنند و از طرف دیگر به دلیل ایجاد اعتماد متقابل توقعات مردم از دولت متناسب با شرایط کشور واقع‌بینانه خواهد شد.

امیری در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که در اطراف کشور ما ناامنی و درگیری وجود دارد تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در نامگذاری سال باعث ثبات، آرامش، وحدت، همدلی و انسجام ملی در کشور می‌شود و در سایه آن می‌توانیم از عهده مشکلات کشور بربیاییم.

ارسال نظرات