در نشست فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مطرح شد
دبیرفراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: رئیس مجلس در فراکسیون رهروان ولایت با حمایت از بیانیه و مذاکرات هسته‌ای خواستار ورود نمایندگان مسئله هسته‌ای پس از کسب اطلاعات لازم شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۵۲
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز رئیس مجلس ضمن مثبت دانستن مذاکرات هسته‌ای و بیانیه مشترک ایران و 1+5 در لوزان گفت که اگر نمایندگان ابهامی در خصوص بیانیه صادر شده دارند، ابهام خود را در جلسه مشترک با دولت مطرح کنند تا ابهامات‌شان برطرف شود.

وی افزود: نمایندگان در موضوع هسته‌ای با مطالعه وارد شده و اظهار نظر کنند و در این راستا از نظر کارشناسان بهره‌های لازم را ببرند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: رئیس‌مجلس همچنین گفت که در بیان انتقادات از دولت باید احترام متقابل رعایت شود و در موضوعات سیاسی روز با دولت‌ برخوردهای تندی صورت نگیرد و مجلس همدلی را از سوی نمایندگان به عینه نشان دهد.

عبدی خاطرنشان کرد: در این جلسه خط مشی فراکسیون رهروان ولایت در سال 94 مورد بحث و بررسی قرار گرفت که حول محور شعار سال این مباحث انجام شد و رعایت ملزومات ما مدنظر رهبری و پرداختن به آن مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در بحث تحولات یمن نیز حل و فصل مشکلات این کشور از طریق گفت‌وگو مورد تاکید قرار گرفت و حمله نظامی به این کشور در واقع آسیبی به همه کشورهای اسلامی به شمار می‌رود و توقف جنگ از طرق گفت‌وگو از جمله موضوعات مورد تاکید اعضا در این جلسه بود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروات ولایت در پایان گفت: چنانچه سفر اردوغان به تهران انجام نشود جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی دولت در این روز (سه‌شنبه 18 فروردین 94) برگزار و وزیر خارجه و رئیس سازمان انرژی هسته‌ای ضمن ارائه گزارش از مذاکرات به ابهامات نمایندگان پاسخ خواهند داد.

ارسال نظرات