متراژ‌های در نظر گرفته شده برای ۲۴۰۰ ناشر داخلی‌ ثبت‌نام کننده در نمایشگاه کتاب تهران ظرف هفته جاری اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۳۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ این روزها مصلی تهران شاهد جنب و جوش فراهم کردن مقدمات لازم برای برگزاری بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران است. نمایشگاهی که قرار است با حضور بیش از 2400 ناشر داخلی و ناشرانی از کشورهای جهان 16 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار شود.

تشکل‌های نشر که در این دوره بخش‌هایی از امور اجرایی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را عهده‌دار شده‌اند‌، با آغاز سال جدید در حال بررسی مدارک و شرایط ناشران ثبت‌نام شده هستند‌.

هم‌چنین بنا به گفته مسئولان نمایشگاه کتاب تهران،‌ راه‌اندازی سالن‌ها در بخش‌های مختلف بین‌الملل، کودک و نوجوان، دانشگاهی،‌ داخلی و ... آغاز شده و ادامه دارد،‌ پیش بینی این است که مسئولان نمایشگاه سالن‌ها را پیش از زمان مقرر(اول اردیبهشت) آماده حضور ناشران کنند.

بنا به گفته شهرام‌نیا مدیر موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران در حوزه ناشران داخلی در دوره بیست و هشتم‌، سیستم ثبت نام مکانیزه خواهد بود‌، با توجه به اینکه بخش عمد‌ه‌‌ای از ثبت‌نام‌ها به تشکل‌ها سپرده شده است، تشکل‌ها نقشه‌های اولیه جانمایی ناشران را آماده کرده‌اند و بررسی‌های بعدی در مرحله‌های بعدی انجام می‌شود.

وی ادامه می‌دهد:‌ ظرف هفته جاری متراژ غرفه‌های ناشران را اعلام می‌کنیم تا نسبت به واریز وجه از طریق سیستم رایانه‌ای اقدام کنند، پرداخت وجه و تعیین متراژ غرفه نیز از طریق همین سیستم نرم‌افزاری انجام خواهد شد.


ارسال نظرات