محمدنبی حبیبی با بیان اینکه تعیین نامزدهایی نهایی اصولگرایی در نیمه اول سال انجام نمی‌شود گفت: جلسات مستمر ما با گروه‌های اصولگرا اعم از ایثارگران و پایداری را تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۸۵
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا در سال جدید جلسات موتلفه با دیگر گروه های اصولگرایی هنوز در سطح راهبردی پیگیری می‌شود یا ورود به مصداق ها آغاز شده است؟ اظهار کرد: ما مهمترین مصادیق انتخاباتی را تعیین نامزدها می‌دانیم؛ اما امروز که 11 ماه تا انتخابات مجلس دهم مانده است اصولا هنوز بر روی تعیین مصادیق ورود پیدا نکرده ایم.

وی افزود: البته مطالعاتی در حزب موتلفه در سراسر کشور در حال انجام است اما اینکه به مصداق خاصی رسیده باشیم هنوز نه ضرورتی دارد و نه کار روز انتخاباتی است.

حبیبی گفت: ما کار را در مورد ارتباط، هماهنگی و ائتلاف میان اصولگرایان از سال گذشته آغاز کرده بودیم و آن را طبیعتا با وسعت بیشتری در سال جاری ادامه خواهیم داد.

دبیر کل موتلفه تاکید کرد: ما در مذاکرات و ملاقات‌هایی که بخصوص با جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری انجام شده است، توافقات خوبی بر روی کلیات موضوعات داشتیم اما ورود به جزئیات و مصادیق در ماه‌های آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مورد مصادیق اگر قبول کنیم کار اصلی در این خصوص تعیین نامزدها است گفت: طبیعتا در نیمه اول سال جاری این امر انجام نمی‌شود، البته مطالعات گروه ها و تشکل ها روی افراد ممکن است از همین نیمه اول سال آغاز شود اما تعیین نهایی نامزدها در نیمه دوم سال جاری صورت خواهد گرفت.

حبیبی خاطر نشان کرد: اصولگرایان برای تعیین نامزدها یا بصورت ائتلاف وارد میدان انتخاب مصداق می‌شوند یا خودشان به تنهایی تعیین مصادیق خواهند کرد.

دبیر کل حزب موتلفه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دیدارهایی که بزودی با گروه های اصولگرایی خواهید داشت چه زمانی خواهد بود تصریح کرد: ما اصولا باب مذاکره برای ائتلاف را با تمام اصولگرایان کشور باز نگاه داشتیم و معتقدیم که هر اقدامی که برای تحقق این ائتلاف صورت بگیرد می‌تواند بطور کلی اقدام مثبتی به نفع جریان اصولگرایی باشد.

وی تاکید کرد: ما خودمان را محدود نکردیم که با چه افراد و گروه هایی از اصولگرایان باب مذاکره را باز کنیم و ادامه دهیم.

حبیبی با اعلام اینکه اصولگرایان در ایام عید جلسات خاصی را برگزار نکردند خاطر نشان کرد: ما سال گذشته با آیت‌الله یزدی و آیت‌الله موحدی کرمانی و همچنین با برخی تشکل‌های اصولگرایی دیدار و جلساتی داشتیم و مشابه همان اقدامات را در سال جاری خواهیم داشت.

دبیر کل حزب موتلفه تصریح کرد: جلسات مستمر ما با گروه‌های اصولگرا اعم از ایثارگران و پایداری را تا حصول نتیجه نهایی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظرات