پیام آیت الله کعبی در پی شهادت ماموران ناجا در «حمیدیه»
آیت‌الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت شهادت مظلومانه ۳ مامور انتظامی شهرستان حمیدیه تاکید کرد:مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان با وحدت و برادری و همدلی و همزبانی دشمنان را پشیمان می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۳۴
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت مظلومانه 3 تن از ماموران انتظامی شهرستان حمیدیه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی و ما نقموا منهم إلا أن یومنوا بالله العزیز الحمید الذی له ملک السماوات و الأرض و الله علی کل شئ شهید «سوره بروج ایه "9-8"

در آغاز سال دولت،ملت، همدلی و همزبانی و در ایامی که خوزستان، کربلای ایران میزبان راهیان نور است، خفاشان شب پرست تروریست ، مزدور بیگانه و دشمنان ملت ، ناجوانمردانه جنایت آفریدند. فرزندان غیور عشایر ، این مهمان نوازان خادم الشهداء مظلومانه و در حال انجام وظیفه مقدس خدمت به ملت وبرقراری امنیت به لقاء الله شتافتند .

عشایر بیدار دل و مرزبان میهن اسلامی ، با ابراز انزجار و تنفر شدید از جنایتکاران نوکر استکبار و ارتجاع منطقه، با اتحاد و انسجام بیشتر در صفوف یکپارچه و با تجدید بیعت با نظام جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه و حکیم آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته ، راه شهیدان را تداوم می بخشند.

مردم ولایتمدار و شهید پرور استان خوزستان با وحدت و برادری و همدلی و همزبانی در امتداد حماسه دفاع مقدس و جانفشانی های مستمر ،دشمنان را پشیمان خواهند کرد. ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا و ملت حماسه آفرین إنشاء الله همه با هم در تشییع جنازه این شهیدان سرافراز درصبح روزشنبه 15/1/1394 در شهرستان حمیدیه شرکت خواهیم کرد.

عباس کعبی نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظرات