معاون اجرایی سپاه قدس گیلان:

حضور جهادگران در روستاهای اهل تسنن نشاندهنده مودت شیعه و سنی است

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: حضور جهادگران در دل روستاییان اهل تسنن ما نشاندهنده مودت و محبت میان شیعه و سنی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۹۱۲
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سرهنگ عباس بایرامی در جمع مردم و جهادگران گروه جهادی عاشورا فعال در منطقه تالش، اسلام و روستای ناو با اشاره به اهمیت وحدت شیع و سنی اظهار کرد: امروز اتحاد شیعه و سنی خار چشم استکبار و صهیونیزم است.

وی با اشاره به منويات مقام معظم رهبری مبنی بر اينكه «همه مسلمانيم و وحدت بايد بين مسلمانان حفظ شود» تصریح کرد: حضور جهادگران در دل روستاییان اهل تسنن ما نشاندهنده مودت و محبت میان شیعه و سنی است.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان گفت: حضور بسیجیان در قالب اردوهای جهادی باعث وحدت هر چه بیشتر میان شیعه و سنی شده است و زمینه را برای هر چه نزدیکتر شدن این دو مذهب فراهم می آورد، وقتی بسیجیان شیعی در یک شهرستان دور حضور پیدا می کنند و برای آبادانی و عمران روستای اهل تسنن تلاش می کنند، این یک ارتباطی را میان دو قشر ایجاد می کند و این ارتباطات موجب وحدت میان این دو می شود.

سرهنگ بایرامی تصریح کرد: حضور بسیجیان در مناطق اهل تسنن زمینه را برای وحدت و برطرف کردن سوءتفاهم میان یکدیگر فراهم می کند، لذا اردوهای جهادی تاثیر مثبتی تاکنون بر این موضوع داشته است و به طور یقین در آینده نیز خواهد داشت

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی در جهت تقویت حس مسئوليت‌پذيری جهادگران موثر است گفت: این مسئوليت‌پذيری‌ها باعث می‌شود كه فرد در آينده نيز به خوبی از پس مشكلات بر‌آيد.

معاون اجرایی سپاه قدس گیلان یادآور شد: تلاش جهادگران بسیجی باعث شده تا خود مردم نیز در صحنه های کار و تلاش حضور یابند و خوشبختانه در حال حاضر مردم با گروه های جهادی مشارکت دارند و برای عمران و آبادانی مناطق خود کوشش می کنند.

ارسال نظرات