خبرهای داغ:
خطیب جمعه جهرم گفت: اگر به‌جایی رسیده‌ایم به خاطر خون شهدا بوده و مهم‌ترین مسئله در توافق هسته‌ای حفظ عزت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۸۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به پایان مذاکرات 9 روزه تیم هسته‌ای ایران با 6 کشور اظهار داشت: ما از نخستین روز نیز گفته بودیم گره‌ای را که با دست می‌توان باز کرد با دندان باز نمی‌کنیم و حرف خود را با صبر به کرسی می‌نشانیم.

وی گفت: پس از 9 روز تلاش که هیئت ایرانی با 6 کشور در لوزان انجام دادند، یک بیانیه مطبوعاتی صادر و کار اصلی به سه ماه آینده موکول شد که این چندان مطلوب نیست اما تا به امروز صبر کرده‌ایم باز نیز صبر خواهیم کرد.

دژکام افزود: برخی به مسئله مذاکرات تنها به رفع تحریم‌های اقتصادی می‌نگرند اما باید نگاه ما به عزت و عظمت ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های آن باشد و یادمان نرود برای نگاه داشتن این کشور اسلامی خون شهدا ریخته شده و اگر محکم و استوار و صبورانه پای خواسته‌های خود نایستیم، حق ما را نخواهند داد.

خطیب جمعه جهرم اضافه کرد: در این مذاکرات باید توجه داشته باشیم که چه امتیازی را داده‌ایم و چه گرفته‌ایم و صرفه این مذاکرات برای ما چه بوده و به‌یقین رهنمودهای رهبری معظم در این مسیر گره‌گشا است.

دژکام در مورد اجلاسیه منطقه‌ای اسلام ناب محمدی که بیستم فروردین ماه جاری در جهرم برگزار می‌شود بیان داشت: مهم‌ترین هدف این اجلاسیه بررسی مسائل روز جهان اسلام از جمله بروز و ظهور مسئله تکفیری که غرب در اسلام شیوع داده خواهد بود.

وی در پایان در مورد مسئله یمن و اعلام رسمی یونیسف و کشتار بیش از 60 کودک مسلمان توسط جنگنده‌های آل سعود را یک فاجعه انسانی نامید و بیان داشت: این نامردان عالم اسرائیل را رها کرده‌اند و به جان مسلمانان یمن افتاده‌اند اما بدانند که خدا بزرگ است و سرنوشت آل‌سعود همان سرنوشت صدام خواهد بود.



ارسال نظرات
پر بیننده ها