خبرهای داغ:
شاه امیریان
رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس:
قادری گفت: بخشی از مردم به عنوان فعالان اقتصادی می توانند نقش ویژه و موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۸۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، دکتر جعفر قادری رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس و نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بخشی از مردم به عنوان فعالان اقتصادی می توانند نقش ویژه و موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشند.  طبعا اگر تلاش کنیم از ظرفیت های داخلی از جمله توانایی مردم استفاده کنیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از ظرفیت تولید داخلی در جهت متنوع کردن تولیدات کشور و تولید فناوری های نوین دانش بنیان استفاده کرد.  از سوی دیگر باید فکری برای استفاده از ظرفیت های غیر نفتی مانند معادن و کشاورزی داشت.

وی اظهار داشت: با توجه به این نکات، باید از فعالان اقتصادی که بخشی از جامعه است، در توسعه موضوعات مطرح شده بهره گرفت. با این کار می توانیم فاصله و شکاف اقتصادی خود با دنیا را کمتر کرد.

قادری در توضیح بیشتر گفت:اما مردم کوچه و بازار که به عنوان مصرف کننده شناخت می شوند نیز در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش موثری خواهند داشت.از آنجا که این گروه به دنبال پس انداز کردند هستند می توانیم با هدایت سرمایه های آنها در بانک ها و بورس، گامی تاثیرگذار در اقتصاد مقاومتی برداشت.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر با توسعه فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی در جامعه و مردم عادی، می توانیم سمت و سوی ملت را به سمت افزایش از تولید داخلی برد. باید کار کرد که کالای خارجی خریداری نداشته باشد.

این نماینده افزود: در سالهای گذشته گامهایی در این زمینه ها برداشته شد اما انتظار ما بیش از این هاست. باید اقدامات محکمتر و تاثیرگذارتری صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: باید از ظرفیت مردم در توسعه صنعت، معدن و کشاورزی استفاده کرد تا با متنوع شدن اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

نام:

ایمیل:

* نظر:



ارسال نظرات
پر بیننده ها