خبرهای داغ:
شهروندان شیرازی با حضور در خیابان ها و بلوارهای اصلی شهر شیراز بخاطر توافق هسته ای انجام شده بین ایران و گروه 1+5 به جشن وشادمانی پرداختند.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۷۸
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس به نقل از ایرنا، ایرنا شهروندان شیرازی که حوالی عصر روز جمعه از طریق شبکه های اجتماعی برای حضور در جشن توافق هسته ای فراخوانده شده بودند باحضور در بلوار چمران ، مالی آباد ، مطهری و میادین دانشجو(علم ) و ارم وبا سردادن شعارهای روحانی ، ظریف متشکریم و همچنین به صدا در آوردن بوق خودروها به ابراز احساسات پرداختند.

براساس این گزارش گروهی از مردم بر روی سکوها و پله های مشرف به بلوار چمران در حالی که تصاویری از رهبری ، رییس جمهوری ، وزیر امورخارجه و دیگر چهره های ملی و نیز پرچم سه رنگ کشورمان را در دست داشتند در حمایت از توافق صورت گرفته شده شعار های تشکر تشکر از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی را سردادند.

پرتاپ فشفشه و ترقه بوسیله نوجوانان و جوانان به نشانه ابراز شادی از توافق صورت گرفته نیز از دیگر نکات قابل توجه این تجمع های آرام بود.

این گزارش حاکیست ، حضور پرشمار ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در میادین و خیابانهای محل تردد و تجمع مردم به چشم می خورد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها