علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: دانشجویان در قالب گروه های جهادی علاوه بر برگزاری کلاس های احکام و قرآن، مشاوره هایی هم در بحث داشت، کاشت و برداشت محصولات به کشاورزان می دهند.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۷۳
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار اعزامی استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید حیدر حیدری یزدی دانشجوی رشته برق صنعتی با اعلام این مطلب افزود: بسیج دانشجویی در ایام پایانی سال و نیز تعطیلات نوروز منشاء خدمات زیادی برای کشاورزان و روستائیان هستند که در همین راستا در بخش جغین جنوبی روستای زرد شمع استان هرمزگان، ساخت حسینیه حضرت امام جعفر صادق(ع) را از پی تا سقف اجرا کردیم و قرار است این مسجد در دو مرحله تکمیل شود.

همچنین در روستای سرجوئیه 4 چشمه سرویس بهداشتی برای زنان بی سرپرست ساختیم و  ضمن بتون ریزی و کف سازی، یک چشمه سرویس بهداشتی برای حسینیه روستای آب نما احداث کردیم و به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، یک زمین ورزشی   برای مدرسه 13 آبان روستای آب نما آماده کرده ایم.  

 حیدری یزدی خاطر نشان کرد: اختصاص بودجه دغدغه اکثر گروه های جهادی است و اگر این تشکل ها به شکل بومی در منطقه خودشان پروژه ها را اجرا کنند و بودجه  مناسب بین گروه ها توزیع شود با کمترین امکانات بهترین راندمان کار را انجام می دهیم.

 وی افزود:در بسیاری از موارد دانشجویان گروه برای اینکه کار سریع تر انجام شود و به نتیجه برسد از جیب خودشان هم هزینه کرده اند. 

 

 

ارسال نظرات