خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان تأکید کرد

ضرورت تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان گفت: از هر فرصتی باید برای تبیین سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ ناب ایرانی اسلامی بهره گرفت.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۶۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، احمد موحد اظهار داشت: پایگاه فرهنگی بسیج در روز 13 فروردین روز طبیعت در امامزاده ناصر تویسرکان به همت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه تویسرکان برپا شد.

وی اظهار کرد: این پایگاه با هدف ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی با بهره بردن از روز طبیعت برنامه های متفاوتی برای همشهریان و مسافران اجرا کرد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان افزود: از جمله برنامه های متنوع این پایگاه پخش صوت وموسیقی مذهبی، ایستگاه های آب‌جوش صلواتی و شارژ تلفن همراه و منچ اسلامی بود که اوقات شاد و دلپذیری را به ویژه برای کودکان و نوجوانان فراهم ساخت.

موحد برگزاری مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و توپ شیطانی همراه با اهداء جایزه را از دیگر برنامه‌های این پایگاه برشمرد و افزود: غرفه محصولات فرهنگی، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر ومغرب و عشاء هم جز اصلی برنامه های فرهنگی بود.

وی با اشاره به اینکه نوع بیان بر تأثیر سخن بسیار مهم است، تصریح کرد: حجت الاسلام جامه بزرگ درباره مضرات ماهواره اشعاری را قرائت کرد که با همخوانی کودکان و نوجوانان همراه شد و به زیبایی و با یک کار هنری مضرات ماهواره برای شرکت کنندگان تشریح شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه تویسرکان عنوان کرد: اجرای برنامه ها به گونه ای بود که والدین و کودکان با درخواست های مکرر برای استمرار چنین برنامه هایی، رضایتمندی خود را ابراز کردند.

موحد یادآور شد: همچنین پایگاه فرهنگی بسیج از روز اول تا روز دهم فروردین ماه جاری به همت هیئت منتظران قائم رهروان ولایت در شهر سرکان فعال بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار