امام جمعه موقت کبودراهنگ با قدردانی از تلاش های شبانه روزی 9 روزه تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و با تلاش فرزندان انقلاب شر شیاطین در این مذاکرات به خود آنان برگشت.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۶۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲

به گزارش خبرگزری بسیج از کبودراهنگ، حجت الاسلام محمد خیرمحمدی در خطبه های نماز جمعه کبودراهنگ با اشاره به تجاوز نظامی آل‌سعود به کشور یمن اظهار داشت: حمله نظامی به مردم مظلوم یمن توسط رژیم آل سعود در راستای سیاست ها و اهداف اسرائیل و آمریکا در منطقه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه دخالت زمینی سعودی ها در خاک یمن یک حماقت بزرگتر است، گفت: این حماقت باعث گرفتار شدن آنان در باتلاق یمن خواهد شد که آل سعود را به سوی نابودی کامل خواهد برد.
خطیب جمعه کبودراهنگ با بیان اینکه متجاوزان سعودی از زنان و کودکان یمنی انتقام می‌گیرند، گفت: کشتار کودکان و زنان آواره یمنی توسط جنگنده های آل سعود مانند جنایت های رژیم صهیونیستی در بمباران غزه است .
وی با اشاره به تجاوز رژیم آل سعود به اردوگاه ها، بیمارستان ها و زیرساخت های یمن گفت: مردم یمن مردمی رنج کشیده هستند و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان یمنی توسط جنگنده های سعودی، عزم آنان را برای مقابله جدی تر خواهد کرد.
خیرمحمدی در بخش دیگر سخنان خود به مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت: مذاکرات هسته ای ایران با دولت های غربی در راستای رفع شرّ شیطان بود که به برکت آن دشمنی آنان با نظام اسلامی ثابت شد.
وی ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی 9 روزه تیم مذاکره کننده کشورمان گفت: ما هیچ اعتمادی به آمریکا نداریم و با تلاش فرزندان انقلاب شر شیاطین در این مذاکرات به خود آنان برگشت.
امام جمعه موقت کبودراهنگ با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» اظهار داشت: امروز تحولات منطقه و جهان ایجاب می کند که انسجام و همدلی و همزبانی میان دولت و ملت بسیار قویتر از گذشته شود.
وی گفت: دولت های غربی و به ویژه آمریکا و اسرائیل شیاطینی هستند که از کوچکترین اختلافات سوء استفاده می کنند و میان دولت ها و ملت ها و مسلمانان برای تامین منافع خود اختلاف و شکاف ایجاد می کنند.
خیرمحمدی بر ضرورت همدلی و همزبانی دولت و ملت تاکید کرد و با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در حرم رضوی گفت: البته انتقاد و دلواپسی بدون اهانت برای ارزش ها لازم است چرا که اگر انتقاد سازنده نباشد رشدی حاصل نخواهد شد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات