خبرهای داغ:
امام جمعه موقت ملایر گفت: آمریکا و اسرائیل با حضور در یمن به چالشی بزرگی گرفتار شده اند که سبب نابودی و رسوایی آنان در منطقه خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۶۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته ملایر با تسلیت روز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم از مادران و همسران شهدا اظهار داشت: مادران شهدا نقش مهمی در تربیت و همسران شهدا تاثیر بسزایی در همراهی شهدا و راه شهدا دارند.
وی با اشاره به جریان ازدواج حضرت ام‌البنین(س) و حضرت امیرالومنین علی(ع) بیان کرد: ثمره ازدواج این دو قمر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) و سه پسر دیگر است که همگی در راه دفاع از امام زمان خویش در صحرای کربلا شهید شدند.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای 1+5 عنوان کرد: به رسمیت شناختن و لغو تحریم‌ها، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها مهمترین دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای ایران است.

وی با اشاره به سخنان نتانیاهو و اوباما پس از مذاکرات بیان کرد: اوباما پس از توافق هسته‌ای، توافق هسته‌ای با ایران را پیشرفت مهمی دانسته و نتانیاهو گفته است که توافق هسته‌ای با ایران موجودیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد که این سخنان نشان دهنده ایجاد فرق و اختلاف بین این دو است.

فاضلیان با اشاره به سخنان عراقچی معاون وزیر خارجه ایران گفت: عراقچی پس از مذاکرات هسته‌ای به رسمیت شناختن برنامههای هسته‌ای ایران را مهمترین دستاورد توافق هسته‌ای ایران دانسته است.

وی افزود: خلاصه حرف را مقام معظم رهبری در فرمایشات نوروزی گفت که چه توافق بشود چه نشود اسرائیل روز به روز ناامن‌تر خواهد شد.

امام جمعه موقت ملایر با اشاره به حملات عربستان و متحدانش به یمن عنوان کرد: پس از حمله عربستان و آمریکا و متحدانشان به یمن بیش از 519 نفر کشته شده اند که از این تعداد 90 نفر کودک بوده اند.

وی با اعلام تنفر و انزجار از حملات عربستان سعودی و متحدانش به یمن عنوان کرد: مقامات عربستان خود را خادمین حرمین شریفین می دانند اما اکنون با اسرائیل و نتانیاهو همراه شده و مسلمانان بیگناه یمن را می کشند.

فاضلیان با اشاره به اقدامات داعش تصریح کرد: داعش مدعی تشکیل دولت اسلامی و عراق و شام است که در عراق و سوریه شکست خورده و اکنون با همراهی آمریکا و اسرائیل یمن به خط مقدم آنان تبدیل شده است.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل با حضور در یمن به چالشی بزرگی گرفتار شده اند که سبب نابودی و رسوایی آنان در منطقه خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات