خبرهای داغ:

اجرای نمایش خیابانی "دیدار" ویژه زائران اردوهای راهیان نور

نمایش خیابانی دیدار ویژه زائران اردوهای راهیان نور با همکاری شهرداری قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم در پادگان شهید زین الدین اندیمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۷۸۵۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نمایش خیابانی دیدار در ایام تعطیلات نوروز و طی شب های استقرار کاروان های راهیان نور اعزامی از قم در پادگان شهید زین الدین اندیمشک اجرا شد.
بر اساس این گزارش، نمایش دیدار که مرتضی جلالی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت و تعدادی از هنرمندان نمایش استان قم آن را اجرا کردند، مورد استقبال خوب زائران استان قم و زائران پذیرش شده از دیگر استان ها در پادگان شهید زین الدین قرار گرفت.
این نمایش با حمایت سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و معاونت اردویی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، هر شب روایتی حماسی از فرهنگ ایثار و شهادت و اهمیت اردوهای راهیان نور را هنرمندانه به تصویر کشید.
شایان ذکر است، اجرای مراسم ویژه سال تحویل، عزاداری ایام فاطمیه(س)، زیارت عاشورا و دیگر برنامه های فرهنگی، از جمله برنامه های دیگری بود که به همت سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در پادگان شهید زین الدین اندیمشک و پادگان شهید حبیب اللهی اهواز اجرا شد.

ارسال نظرات